Az ellenőrzési eljárások során az elektronikus iratok fogadására kialakított ELLUGY Adatlap benyújtására a törvényes képviselők, és az adózó/ügyfél nevében az adóhatóság előtt állandó meghatalmazott, megbízott, illetve egyéb jogszabályon alapuló azon képviselője jogosult, akinek teljes körű, valamennyi elektronikusan intézhető adóügyre, vagy ennek hiányában valamennyi adóügyi bevallás, adatszolgáltatás és elektronikusan teljesíthető bejelentés, beadvány, kérelem, vagy ennek hiányában az egyéb, környezetvédelmi termékdíjhoz nem kapcsolódó bejelentésekre, beadványokra, kérelmekre rendszeresített elektronikus űrlapok benyújtására vonatkozó jogosultságát az erre a célra szolgáló EGYKE adatlapon bejelentették, vagy korábbi bejelentés alapján képviseleti jogosultsága a fentiek valamelyikének megfelel.
Az ellenőrzési eljárások során eljáró eseti meghatalmazottak – a folyamatban lévő fejlesztések megtörténtéig – beadványaikat jelenleg az e-Papír szolgáltatás keretében továbbíthatják az adóhatóság részére. Az e-Papír szolgáltatással kapcsolatos tájékoztató az alábbi weboldalon érhető el: https:/epapir.gov.hu
Forrás: www.online.kpr.hu